Siemka simka mam już dłuższy czas kupiony jako full DDR w idealnym stanie na pozątku była to full serja jeździłem tak dość długi czas i nagle zabrakło mi prędkości xd.No to zaczęło sie nie winnie od kupna zębatki 17z i kosza s70 lecz sim nie chciał jechać:/ wiec założyłem spowrotem 16z u jeździłem tak dłuższy czas.Potem przerobiłem wydech na AoA1 zakupiłem 60/4/3 i gówniany gaźnik 19n1-11 i stożek.Tak zaczałem sie bawić w tuning mechaniczny to i wizualke pasowąło poprawić i tak oto po paru latach i wydanej kupie forsy powstało coś takiego: http://www.bikepics.com/members/AFRO/89 … 623407&s=0 Na tej stronie są najświeższe zdjęcia Mechanicznie aktualnie sie też sporo zmieniło Aktualny setup: Cylinder-60/4/3 by chylo00 (Właściwie 60/5/3 ale na tłoku 2p nie da się zasilić tego bostu) Wydech-Spawak 9800 by simi z nierdzewki Zapłon-LFK Gaźnik-Amal 21t MZA Skrzynia-5b long MZA Zębatka-13z MZA Głowica-DDR plan 0,5mm Tłok-MZA ciemny Wał-s51 z wypełniaczami IFA Kosz-S51 odchudzany MZA Docisk-1,6 DDR Filtr-gąbka Kartery-Poszerzane zasilania DDR Łożysko swożnia-MZA srebrzone
Niestety w tej chwili simson ma założony cylek 60/2 ponieważ z tłoka prawdopodobnie MZA zdarła się anoda i się zatarł. Mam co do niego jeszcze dużo planów pierwotnie zakładałem zrobienie 77/4/3 TT na meteorze lub 70/4/3 TT na MZA toczonym po sprzedaży mojej motorynki z silnikiem simka lecz motorynka nawaliła i przełożyłem cylek z niej do simka ( 60/2 ).Prawdopodobnie teraz zakładam że oddam 60/5/3 do pypa i zrobi się jakieś 60/4/3 TT na 2p toczonym lub 60/5/3 TT na 1p toczonym.Prawdopodobnie do tego wpadnie motoplat jak sprzedam LFK wpadnie też wachacz by simi malowanie plastików i bagażnika na biało poprawki pozostałego lakieru lusterka F1 sprężyny 3,6mm na przód i dodatkowa gleba jakieś 2/3cm której mu brakuje oświetlenie led z aqu a w po wakacjach jak kaska będzie sprzyjała to wpadnie 70/77 ;).
|