Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .
witam chciałbym wam przedstawić mojego sima rok 1986.jestem jego posiadaczem od około 6lat.w swojej karierze przebył dwa sety 60/4 cx amal21 i reso sport 3b drugi 55/4 vertex amal21 i wydech by dudi 4b teraz aktualny 55/5/3m vertex amal i wydech ten co poprzednio oraz 5b krótka aktualny set przechodzi regulacje gaźnika i zapłonu jezdzi to konkretnie jak na tą pojemnosć pypu jak zwykle sie postarał i jestem zadowolony:D a także zawitał w moich skromnych progach i czekał dzielnie na odpał dobre kilka godzin xd foty sie postaram dodać jak znajdę chwile pozdro czytającym
Offline
www.bikepics.com/members/mistrzs51/remont2013/ tutaj jest kilka fot ze składania ramy w niedzielę postaram się dodać aktualne foty
Offline
nie wiem ile idzie bo silnik był niedawno poskładany i przechodzi regulacje ale myślę że 100 albo ponad 100 wyciągnie po regulacjach itd
Edit:
są i nowe foty:
tak sim wygląda aktualnie http://www.bikepics.com/pictures/2651377/
a tu jeszcze jakieś kilka fot http://www.bikepics.com/members/mistrzs51/remont2013/
Ostatnio edytowany przez REZZO (2014-03-16 09:49:15)
Offline
jeździ to fajnie:D tylko przełożenie ma za duże... bo 14z i koło z gumą 3,25 (co daje przełożenie pewnie jak 1z więcej xD) a to w końcu tylko 55ccm jest:P ja bym dał 13z do tego a nawet może i 12 bo tak to 1-2-3 idzie spoko rezo ma długie i kręci z 12k:D ale na 5b pewnie by nie dał rady:P cylinder ma okna 24/34 i ssący 230* tak dla ciekawskich:P wydech ma strojenie prawdopodobnie 9500 przy oknie na 26 więc tu daje on koło 10k:P wydech jeszcze inny będziemy robić też do tego na testy;)
Offline
większy zawsze można dać ja tu chciałem zrobić "dwa reza"
w sensie boosta działającego na podciśnienie;) a co do moto to przydały by się twardsze (i trochę dłuższe) sprinki na przodzie bo jak ktoś na to siada to full gleba z przodu xD
Offline
ją jestem ciekaw czy mi to wogóle będzie chciało uciągnąć 5b bo za czasów 55/4 cylem pewny że uciągnie xd
Offline
Dłuższy czas otwarcia ssącego poprawi napełnianie cylindra, a efekt podwójnego rezonansu jest własnie niepożądany lepiej jak płynnie przechodzi z jednego w drugi bez takiego chwilowego zmulenia tzn. ma być czuć przejście w moment obrotowy ale nie powinien być odzczówalny wyraźny podział na 2 rezonansy.
A dlaczego tak twierdze? Sprawdziłem to na kilku silnikach i taki kat otwaria okna ssącego jest odpowiedni do strojeń z przedziału 9-12k wiekszy już pogarsza sprawe, mniejszy zaś powoduje efekt dwuch rezonansów czasem nawet trzech, nie powodując przy tym wzrostu mocy a raczej jej delikatny spadek. ale zobaczymy jak ten silnik będzie się zachowywał
Offline
jak rozpoczęliśmy pierwsze jazdy to były odczuwalne dwa rezonansy ale jest dziura dziura przed rezo ale to jeszcze nie jest dobrze wyregulowane i trzeba zębtakę mniejsza bo opona duża a kompresja pewnie jest 5bar po regulacjach nagram filmik i wtedy opisze jak się to zachowuje
Offline