Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .
Żółtodziób
Witam czy elektronik 12 V bedzię do cylindrów 60/x/x , 70/x/x ?
Czym się różniki elektronik a De ? działanie jest to samo ? To że ma magneto lżejsze to wiem , i daje więcej prądu na ładowanie i światła . pytam czy są jeszcze jakieś różnice .
Offline
odcina nisko seryjny zapłon bo już przy ok 10000rpm gdzie DE daje radę spokojnie ponad 13000rpm a poza tym elektronik przy takich obrotach może palić moduły i mogą padać cewki WN... oczywiście nie zawsze... to zależy od tego jak trafisz:P ale to zapłon nie przystosowany do takich obrotów przez to też tak się dzieje:P
Offline
Żółtodziób
Ale
jak mam cylinder 70/5/3M i spawak .9.5 rpm to nie powinno odcinać zapłonu tak ? a mi tnie jak cholera już od 5-7 tys .
Offline
Żółtodziób
kupiłem cylinder od kolegi co go kupił i jeździł idealnie na elektroniku i ładnie mu to chodziło i rezo i wszystko 300 km niecałe miał przejechane a u mnie odcina tak jak by zapłon probuwałem na 85 ,90 ,100 głownej dysz . na 100 najlepiej pali od kopa i ładnie chodzi . ale odcina ten załpon
Offline
Witam, pypu dobrze mówi, jeśli masz oryginalny zapłon lub jakąś część zapłonu typu moduł magneto stator , może występować właśnie takie zjawisko niskiej odcinki. Najczęściej jest to spowodowane źle dobranym magnetem lub statorem. Może być też wina cewki zapłonowej, jeśli masz elektronika spokojnie podchodzi cewka od skuterka 2T koszt w granicach 20 pln. Co do obrotów mój elektronik kręcił i 12k czego świadkiem jest pypu. pzdr
Offline
Żółtodziób
Kupie iskrownik od goscia co miał tego cyla i zobaczymy .
Offline
Żółtodziób
Cewkę w iskrowniku sprawdzić ?
Wico_94 podaj link do cewki którą kupić . i jakiego miałeś elektronika z tych teraz co są nowe czy ddr ?
Ostatnio edytowany przez TIGERNABOL (2014-03-07 17:18:11)
Offline
Chodziło mi o cewkę WN , bo to jej może być wina. Ja miałem org DDR iskrownik z czerwonym impulsatorem, czyli ten nowszy typ produkowany po którymś tam roku. A co do rozmieszczenia cewek na iskrowniku , to patrząc na iskrownik na samym dole masz impulsator , po lewej stronie impulsatora cewka zasilająca moduł, po prawej cewka świateł a na górze ładowanie
Offline
Żółtodziób
OK podaj link do cewki o skutera 2 t jak pisałeś we wcześniejszy postach . Wymienię i zobaczymy Też mam iskrownik z czerwonym impulsatorem. Dodam że wcześniej miałem org 70 i ładnie chodził zaczoł przerywać od założenia tego nowego seta .I nie przerywa tam o 10 rpm czy 8-9 rpm tylko już tak 4-5 rpm przerywa
Offline
Jak mi padła cewka miałem tak ze maksymalnie 3k mi wykręcił. link do cewki jaką ja mam i działa > http://suprabike.pl/pl/p/Cewka-zaplonowa-2T/2975
Offline