Forum poświecone wszelakim pojazdom 2t .
Żółtodziób
zmierzylem
impulsatror wskazuje
1 kabel 15,7
2 kabel 00,8
mierzylem tak jeden kabel do iskrownika masy a drugi do 1 kabla i poteem do drugiego
cewka zaplonowa skazuje 647ohm
Offline
Żółtodziób
Czyli źle zmierzyłem ? na jednym kablu pisze 15.7 a na drugim 00,8 czyli jest spalony ?
Offline
to na jednym kablu zmierzyles rezystancje calkowita i jeest ok, ma byc w takich granicach, ale miales zmierzy miedzy tym punktem pomiarowym a jednym i drugim kablem, a zmierzyles tylko z jednym
Offline
Żółtodziób
KubaS51 ! gaźnik nowy filtry założone czysciutki filtr nowy gąbkowy dysze mam zestawk próbowałem na 85 ,90 ,95 ,100 i na 100 chodzi najlepiej na 105 110 zalewa . to tylko zapłon !
Offline
Żółtodziób
tak mam z 15 świec od kolegów z dobrych simków my zakładali , regulowali przerwę czyscili gaźnik przy każdej zmianie dyszy . zapłon pad podejżewam na impulsator . jeszcze dziś wieczorem albo jutro bedę wiedział na 100% czy to zapłon .
Wicio_94 - Zmierzyłem rezystencje tak jak wysłałeś na fotce jak mierzyć i wyszły następujące dane:
Kabel Niebieski 08.2
Kabel Brązowy 08.1
Po przyłożeniu do niebieskiego i brązowego wychodzi 15.8
Ostatnio edytowany przez TIGERNABOL (2014-03-16 09:53:01)
Offline
Żółtodziób
Cewka zapłonowa teraz mi wykazała 704 ohm ... czyli jak to nie iskrownik to pozostaje tylko moduł ,,, ?
Offline
Żółtodziób
Cewka wn z kablem fajką nowa iskrownik dobry jutro bd miał lampe stroboskopową to ustawie idealnie i jak bd tak dalej to kupie moduł .Ale to jest napewno przez zapłon 100 % ?
Offline
Żółtodziób
USTAWIAŁEM LAMPĄ STROBOSKOPOWĄ 1.8 mm gpm . i 2 kreski na kole i na kartrze i na wolnych jest idealnie 1.8 gpm pod dodaniu gazu już 0.3 cm wystempuje dalej jak dam full i przerywa to jest jakieś 0.5 cm dalej na kole zamachowym . tak ma być czy na wolnych jak i na pół manetki i na full ma być ciągle położona równo z karterem ?
http://www.youtube.com/watch?v=mvaGNjcc … e=youtu.be
Ostatnio edytowany przez TIGERNABOL (2014-03-19 17:32:44)
Offline